2010. január 17., vasárnap

Müzli mézeskaláccsal

Delish oldalán találtam ezt a ragyogó ötletet, és már neki is ugrottam a saját, házi müzlim elkészítésének és nem mellesleg a karácsonyi mézeskalács eltüntetésének, ami nagyon jól jött, mert napok óta kerülgettem, mivel már nagyon kellett volna a tál, amin lakott. Én a mézeskalácsot díszként használtam a karácsonykor, 1 db nem fogyott belőle. Vagy az az oka, hogy senki sem szereti, vagy nagyon komolyan vették a "dísz" szót, vagy esély sem lett volna arra, hogy elfogyjon, mivel az összes családtagom olyan mennyiségű süteménnyel, desszerttel érkezett, hogy húsvétig ette volna kb 40 ember.
De ez az ötlet, a felhasználásra nagyon tetszik. Azon is gondolkodtam már, hogy mit fogok kezdeni azokkal a maradékokkal, amik kimaradtak a sütikből. Zacsik alján pár szem aszalt barack, kibontott datolya tálka, mogyoró, dió amiből kicsi mennyiség van, tehát úgyis kell venni. Na így lett saját müzlim :
Dió, mogyoró, aszalt barack, datolya, zabpehely, csokoládé, mézeskalács, amit apró darabokra törtem. Egy keverő tálba öntöttem a zabpelyhet, felaprítottam a barackot, a datolyát, összetörtem a csokoládét, darabosra zúztam a diót és a mogyorót, majd hozzáadtam a zabpehelyhez. Csatos üvegben, vagy zárható dobozban, remekül eláll. Reggel joghurttal és friss gyümölccsel fogom még házasítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...